Nota de Premsa: SAP – UGT Impulsa una primera campanya de protesta contra les noves retallades anunciades pel govern de la Generalitat

SAP – UGT IMPULSA UNA PRIMERA CAMPANYA DE PROTESTA CONTRA LES NOVES RETALLADES ANUNCIADES PEL GOVERN DE LA GENERALITAT

Fa una crida a penjar llençols i pancartes amb lemes contra les retallades davant de totes les comissaries i edificis del Cos de Mossos d’Esquadra

El Sindicat Autònom de Policia (SAP – UGT de Catalunya), en resposta als anuncis efectuats pel Govern de la Generalitat que “les retallades en retribucions als membres de la Funció Pública que s’efectuaran durant l’any 2013 seran com a mínim les mateixes efectuades el 2012”, vol manifestar:

1.- La nostra organització sindical s’oposarà frontalment a qualsevol nova mesura restrictiva de drets laborals i econòmics dels membres del Cos de Mossos d’Esquadra. I en aquest sentit volem recordar que, a banda de l’immens retrocés en les condicions laborals del col·lectiu que representem, en un període de tres anys s’han efectuat retallades en les nostres retribucions equivalents a un 25% del nostre sou.

2.- Mes enllà de la legítima defensa del nostres drets com a treballadors, amb aquesta iniciativa volem deixar palès davant de l’opinió pública que la decisió política de retallar les despeses adreçades a la seguretat ciutadana implica necessàriament una minva de la qualitat del servei que els integrants del CME poden prestar al ciutadà al que servim. En aquest sentit, recordem que ja hem denunciat prèviament que les plantilles de personal es troben sota mínims, que hi ha greus deficiències i manca de material policial i de vehicles, i que ja en els anteriors pressupostos de la Generalitat la partida destinada a combustible es va retallar en un 40%.

3.- Aquesta primera acció sindical, enquadrada en el moviment “MOSSOS EN LLUITA”, consisteix en una crida a tot el col·lectiu que representem per tal que a partir del matí de demà divendres, 25 de gener, es pengin llençols amb lemes reivindicatius contra les retallades en la via pública davant de totes les comissaries i unitats policials del nostre país.

Convidem a tots els membres del CME a sumar-s’hi a aquesta iniciativa i que cadascú aporti amb el seu propi llençol o pancarta la seva denúncia particular i expressi la seva protesta envers les decisions polítiques que estan condemnant els mossos i mosses i les seves famílies a nivells de pura subsistència, i deixar ben palès davant dels actuals responsables polítics que no permetrem que se’ns apliqui cap retallada més.